1. You stare at him when he's not looking.
2. You ask him what time it is.
3. You try to sit near to him during meet ups.
4. You're nervous when you speak to him.
5. You're trying so hard to make him impress of you.
6. You compliment him alot.
7. You sigh when he's near you.
8. You laugh at all of his jokes.
9. You ask silly questions just to talk to him.
10. You're blushing when he talks to you.
11. You smile at him. Alot.
12. You stand up for him. Ha ha.
Friday, 19 November 2010
Sunday, 14 November 2010
Saya Jumpa My Kembar and the Bakal Suami :D
Assalamualaikum.
Hi semua!
It's been a long time since my last update, I guess. Hari ni nak cerita pasal dating dengan my twin, Sufiah. :)
Baru lepas balik dari threesome date dengan Piyya and Hafiz. Lepak dekat-dekat area rumah je. Hihi. Akhirnya, masa diorang dah sampai. They're going to tie the knot soon. Very soon. :) Of course lah I'm happy for them kan? After all they've been thru, akhirnya kahwin juga! Heee~ Suka!
Aku buat pertama kalinya, tidak menolak untuk menjadi pengapit. <3 I feel so honoured the fact that she chose me as a priority. :)
Suka lagi..
Ok, tadi discuss pasal theme and all. On the nikah day and malam berinai, pakai biasa-biasa je. During the reception, barulah aku pakai baju (very very) light peach. Akan dibeli nanti. Dan akan diclaim kemudian. Haha. She insisted in belanja-ing me the baju. :) Thanks sayang!
Tadi ekceli cam eksaited gila lah berjumpa dengan Piyya sebabnya dah lama gila tak jumpa and lepak. Last lepak for teh tarik ialah masa lepas balik dari Rumah Frinjan last year. Haha. Last year okay? Since then, jumpa hanya untuk karaoke sahaja. There's not much to say when you're busy singing your lungs out kan? ;)
Papepun, I'm looking forward for our next catching up meet. :)
Love.Always,
B. Disgrace
Hi semua!
It's been a long time since my last update, I guess. Hari ni nak cerita pasal dating dengan my twin, Sufiah. :)
Baru lepas balik dari threesome date dengan Piyya and Hafiz. Lepak dekat-dekat area rumah je. Hihi. Akhirnya, masa diorang dah sampai. They're going to tie the knot soon. Very soon. :) Of course lah I'm happy for them kan? After all they've been thru, akhirnya kahwin juga! Heee~ Suka!
Aku buat pertama kalinya, tidak menolak untuk menjadi pengapit. <3 I feel so honoured the fact that she chose me as a priority. :)
Suka lagi..
Ok, tadi discuss pasal theme and all. On the nikah day and malam berinai, pakai biasa-biasa je. During the reception, barulah aku pakai baju (very very) light peach. Akan dibeli nanti. Dan akan diclaim kemudian. Haha. She insisted in belanja-ing me the baju. :) Thanks sayang!
Tadi ekceli cam eksaited gila lah berjumpa dengan Piyya sebabnya dah lama gila tak jumpa and lepak. Last lepak for teh tarik ialah masa lepas balik dari Rumah Frinjan last year. Haha. Last year okay? Since then, jumpa hanya untuk karaoke sahaja. There's not much to say when you're busy singing your lungs out kan? ;)
Papepun, I'm looking forward for our next catching up meet. :)
Love.Always,
B. Disgrace
Monday, 25 October 2010
Wuwuwu~
Dulu aku jahat.
Suka pakai nail polish.
Sekarang, bila aku ingat-ingat balik, rasa jahil sangat dulu.
Haih.
Banyak lagi perkara yang aku buat.
Tak perlulah aku nak terangkan in detail kan?
Tapi, sekarang ni aku rasa i wanna dye my hair orange lah.
(Barulah Hayley kan?).
Ha ha ha!
Suka pakai nail polish.
Sekarang, bila aku ingat-ingat balik, rasa jahil sangat dulu.
Haih.
Banyak lagi perkara yang aku buat.
Tak perlulah aku nak terangkan in detail kan?
Tapi, sekarang ni aku rasa i wanna dye my hair orange lah.
(Barulah Hayley kan?).
Ha ha ha!
Label :
apa yang aku rasa,
omelan saya,
sukahati
Sesungguhnya, gaji hanyalah suatu persinggahan sementara di dalam akaun bank anda..
Aku tahu, hari ni mesti semua orang kat tempat kerja aku menyumpah-nyumpah sebab gaji belum keluar lagi. This is the second time that it happened. Bengang. Benci. Tadi, kawan aku sampai kereta dia dah nak kena tarik sebab dah 2 bulan 21 hari since she last pay her car installment. Dia bajet nak pergi bayar hari ni lah. Kesian dia.
Pagi-pagi check kat cimbclicks, gaji takda lagi. Haihhh. Aku dapat tau dari kawan yang ada kawan kat finance department, bos aku tak sign lagi cheque. Boleh? Adehhhhh. Semua dah bising kat ofis (kecuali Abg Hamzah, sebab dia kaya :P).
Hmm, aku pun banyak benda nak kena settle ni. Nak kena servis kereta. Dahlah aku rasa macam absorber aku dah kong. (Minta simpangg!). Nak kena beli a few things lagi. Then, bills nak kena settle. Kang kalau fon aku kena bar, siapa nak jawab? Dahlah aku tak boleh hidup tanpa instagram dan broadband. :(
Tan Sri, kenapa tak sign cheque? :......((
Pagi-pagi check kat cimbclicks, gaji takda lagi. Haihhh. Aku dapat tau dari kawan yang ada kawan kat finance department, bos aku tak sign lagi cheque. Boleh? Adehhhhh. Semua dah bising kat ofis (kecuali Abg Hamzah, sebab dia kaya :P).
Hmm, aku pun banyak benda nak kena settle ni. Nak kena servis kereta. Dahlah aku rasa macam absorber aku dah kong. (Minta simpangg!). Nak kena beli a few things lagi. Then, bills nak kena settle. Kang kalau fon aku kena bar, siapa nak jawab? Dahlah aku tak boleh hidup tanpa instagram dan broadband. :(
Tan Sri, kenapa tak sign cheque? :......((
Thursday, 21 October 2010
Entah
Aku takda perasaan sekarang. Aku tak tahu. Bukan tak ada. Tak tahu. Tak tahu apa yang aku rasa. Semua ada. Marah. Suka. Benci. Happy. Padan muka kau pun ada. Rasa unappreciated pun ada. Rasa bersalah pun ada. Menyampah ada.
Jadi bila semuanya bergaul, jadi apa?
.
.
.
.
.
.
Rojak!
Sent from my iPhone
Tuesday, 19 October 2010
Now what?
A boss is like a diaper : always on your ass and usually full of shit!
Pegawai ini adalah seorang yang rajin tetapi kurang minat untuk memajukan diri.
Hmmm. That's what my immediate superior commented on my appraisal.
Jadi, apa sekarang?
Pegawai ini adalah seorang yang rajin tetapi kurang minat untuk memajukan diri.
Hmmm. That's what my immediate superior commented on my appraisal.
Jadi, apa sekarang?
Friday, 15 October 2010
Contrast
Kenapa manusia tu suka membeza-bezakan seseorang itu dengan individu yang lain? Aku hairan betul.
Situasi 1 :
Kalau one of your highshool mate dah kahwin. Another highschool mate akan cakap, wei, dia dah kahwin, kau bila lagi?
Situasi 2 :
Kalau someone kat ofis kau tu dah ada baby. Orang akan tanya kau, kau bila lagi nak kahwin? Orang tu dah ada anak dua dah.
Ini baru dua contoh aku bagi. Banyak lagi sebenarnya. Aku tak boleh nak fikir sekarang ni.
Kenapa nak samakan aku dengan orang lain? Aku, akulah. Dia, dialah. Kan? Apa jua perkara dalam hidup ni : jodoh, kaya, miskin, ajal, sihat, sakit; semua Allah yang tentukan. Kau tanyalah tuhan kenapa itu kenapa ini?
Mak letih nak menjawab soalan kau nyah.
B. Disgrace
Subscribe to:
Posts (Atom)