Thursday 8 October 2009

Berbaik-baik membawa padah

Sep 5, 2009 2:48 AM


Me to Him :




Him to Me :

Tq... ingat je ko eh...


Oct 7, 2009 6:13 PM

Him to Me :

Selamat hari lahir Nadia, sorry kalau terlambat. Semoga panjang umur murah rezeki :-)

(obviously, dia edit dari doodle yang aku send kat dia..)




Aku reply.

Me to Him :

Kalau ya pun lukislah sendiri. Overwrite aku punya hasil kreativiti pula. Tq sebab doakan yang baik-baik untuk saya.





Dia balas balik. Imej kat bawah ni.

Him to Me :





Aku balas.

Haha. Jangan baik-baik sangat. Nanti saya jatuh hati. Hahaha.



Dia.

Hahaha.. Hati awak jatuh takpa.. Jangan hati saya ni, bahaya woo..



Aku.

Awas. Kawasan tapir berbulu merah jambu melintas di hadapan. (Awaklah tu). Kalau berlanggar bahaya. Kalau hati saya jatuh saya kena kutip sendiri. Kan?



Dia.

Saya tolong kutipkan.. Tu pun kalau saya hidup.. Awak kalau langgar stok mati punya kan...?



Aku.

Bergantung kepada berapa merbahaya tapir berbulu merah jambu itu. Kalau tak merbahaya macam dulu saya cepat-cepat tekan brek kecemasan. Err..



Dia.

Baguslah.. Beringat.. Saya pun tak nak kena langgar.. Awak langgarlah tapir-tapir yang sopan santun lagi baik budi pekerti mereka itu.. K.. Bye..

.
.
.
.
.
.

I didnt reply. Why should i? Kan? Aku terguris. Apa maksud dia sebenarnya? Dia tak 'berkeinginan' dengan aku kah atau dia tak mahu aku terjebak dengan 'kancah' dia tu lagi? Keliru.

Sedih.




Senangnya dia lupakan aku:
B. Disgrace

Ok, i get it. Dia perli aku! Celaka!

(Tidak tenteram).

4 comments:

  1. My respons to this,

    Its suck babes! Just be strong k! Gambatte =)

    ReplyDelete
  2. babe..apekah perasaan anda terhadap him sbnrnye??

    ReplyDelete
  3. @Najjah - perlu ke tanya, bila kau sendiri tahu jawapannya?

    ReplyDelete