Tuesday 12 April 2011

Uri

Review on Uri.

Uri adalah telefilem yang sedang ditayangkan di Astro Box Office Ch 953. Pelakon utama Abg Beto (Beto Kusyairy). :D

Sejak Rosli Dhoby, saya tak pernah miss projek Abg Beto. He's such a born actor. Mak pun fikir benda yang sama. Kitorang memang minat Abg Beto sebab Abg Beto berlakon macam bukan satu lakonan.

Ok, ni nak kena review pasal Uri kan? Trust me I'm not good at reviewing since I have the STML disease. :P Mula-mula, masa info kat Ch 953 tu, bila nampak title URI je dah cukup takutkan saya. Ha ha. Bila info lagi, wahhhh! Menarik sinopsis! Layan jelah mula-mula sebab dah takda yang lebih menarik masa tu nak tonton.

Bila start je, eksaited gila sebab lead actor adalah Abg Beto. Setakat pemerhatian yang saya buat, Abg Beto tak pernah lagi join projek yang 'sampah'. :) Tabikkk!!

Cerita ni best! Walaupun ada some scenes yang membolehkan kita buat predictions, they are almost predicted correctly. (Tu untuk saya lah!). Saya bukan kaki drama sangat. Storyline dia menarik. Taklah tipikal.

I really enjoyed watching it. Jadi, saya sarankan kawan-kawan semua tonton telefilem ni ok? Berbaloi. Cerita ni pun nak kata heavy tak, nak kata light pun tak. :D

Sekian. *told ya it's gonna be the worst review ever!*





Wink; B. Disgrace

No comments:

Post a Comment