Tuesday 18 August 2009

Peniaga Haram Berperangai Babi!!!!

Amaran Keras !! : Entri kali ini mengandungi explicit content. Di mana banyak makian akan tertera. Tidak sesuai untuk bacaan bagi mereka yang masih di bawah umur.

Hah, korang nak dengar tak cerita pasal peniaga haram yang berperangai babi? Kurang 10minit yang lepas, ada seorang peniaga haram yang kurang hajar dengan aku! Sial!

Tadi aku balik dari ofis jam 8:51 malam. Lebih kurang dalam jam 9:00 malam aku dah sampai bawah rumah aku. Uh! Takda parking!

Sabar.

Dua kali aku round kawasan rumah aku. Takda parking kosong. Lepas tu, aku round kat kawasan yang berdekatan pulak. Kat Jalan 1/48A. Sepanjang jalan tu, tapi kat bahagian yang berdekatan jelah. Lepas setengah jam pusing-pusing, aku dah start sakit otak. Ah, bedal jelah cari kat belah jalan besar ni.

Cari punya cari, makin sakit otak aku. Sebab dah lama sangat cari. Aku ni memang jenis cepat stress. Akhirnya, aku buat keputusan untuk park kereta aku kat bus stop belah rumah kedai. Kat jalan besar tu lah. Jalan 1/48A tu.

Aku lepak lama sikit dalam kereta. Sayang. Nak habiskan satu lagu yang tengah aku mainkan tadi. Nanti tak sempurna je rasa kalau tak habiskan.

Habis lagu. Aku matikan aircond. Matikan enjin. Keluar. Lipat side mirror belah kanan.

Baru je aku nak tutup pintu, si peniaga haram tu sound aku. Buat muka ketat. "Kak, meniaga ni!!". Tinggi suara dia. Bab tinggi suara dengan muka ketat tu yang buat darah aku berapi. Pukimak kau! Kau dahlah peniaga haram. Perangai pun macam haram jadah! Sial! Masak kalau tak sedap memanglah orang tak beli. Takda maknanya sebab aku parking kereta aku kat situ konon-konon orang tak nampak kau meniaga. Kepala butoh ah! Babi! Celaka! Aku bakar gerai kau baru kau tahu! Peniaga haram, perangai macam babi! Masak dahlah tak sedap! Rasa kalau macam pantat hantu memanglah takda orang nak beli, bodoh! Orang beli sekali je, serik!! Bangang! Manusia macam ni pun ada! Dahlah meniaga takda lesen. Berlagak macam bagus! Sial! Tu illegal tap lah tu air! Aku report kat PUSPEL baru kau tahu! Bodoh! Meniaga dahlah secara haram. Curi air pulak! Kau pikir Tan Sri tu cap duit? Sedap-sedap je kau nak curi air? Bodoh! Babi! Babi tonyok! Pergi matilah kau. Bagilah anak bini kau tu makan duit haram!! Biar jadi lipan dalam perut! Kurang hajar! Tak senanglah hidup kau, barua!

Bukan aku park betul-betul depan gerai kau pun! Aku block tak tempat kau lepak kat tepi gerai kau tu. Dasar bajingan!! Sialan! Brengsek! Pundek!

Jangan beli Nasi Kukus Ayam Dara (konon!) dia tu!! Peniaga haram ni dahlah masakan tak sedap. Mak aku dah pernah beli. Nak meniaga, tapi masak tak pandai. Simpan jelah niat kau tu. Kos kau belanja beli barang-barang meniaga tu baik kau hantar bini kau belajar masuk kelas memasak. Masak tak sedap ada hati nak meniaga! Bodoh punya manusia!

Exact location aku taknak bagitahu. Tapi nanti aku nak snap gambar 'premis' haram peniaga haram yang berperangai babi tu. Later aku nak upload. Baru puas hati aku. Cari pasal sangat dengan aku kan? Pergi mampuslah kau!

Kau buat hidup aku susah, kan? Siapa suruh. Memang mulut aku jahat! Padan dengan muka kau, BODOH!!

Dasar peniaga haram yang tak sedar diri!!


Darah yang sedang membuak :
B. Disgrace




2 comments:

  1. extrem.. buat je aduan kat puspel + kat hal penguna + kat jkk kampung. menyemak manusia mcm nie. mcm dieorg sorg je nak idup. mati lagi baik. fuh.. rasa mcm batu api plak kejap.

    ReplyDelete
  2. Tapi memang betul pun.. dahlah meniaga secara haram.. ek eh, nak berlagak sound aku macam bagus plak!!! eeeiii, vavik!!

    ReplyDelete