Tuesday 5 January 2010

Siri bercakap dengan diri sendiri II

Saya nak dia. Hanya untuk saya. Dia hanya untuk saya sahaja. Kalau
saya selfish, tolong sedarkan saya. Kalau saya hanyut, biarkan. Kalau
saya lemas, come save me. Tapi kalau dia tak tahu berenang, let us
hanyut bersama. Just so u know that i'll always be there during the
ups and downs.

It seems that he STILL doesnt realize my presence in the good and the
bad time for him.

Christina Aguilera kata "if u love something let it go, when it comes
back it's yours". Jadi, saya guna teori itu. Benda macam ni tak sesuai
kalau guna teori mekanik bendalir atau fizik.

Saya mengarut lagi. Jangan layan.

Kadang tu, saya suka discreetkan feelings saya. Walaupun sebenarnya
perasaan mahu dinotis membuak-buak. Ala, perempuan kan lahir dengan
sifat pemalu. *wink wink*

Saya tahu ada jurang tu. Tapi tak salah kalau cuba kan? Saya bukan
melayu yg tipikal. Saya lain. At least saya taknak duduk dalam kotak
kecil yang tertebuk satu saja lubang yang diameternya tak seberapa
untuk melihat dunia. Taknaklah! Tak semestinya bila saya minta
pendapat kawan-kawan, saya tiada pendirian sendiri.

Jadi, berbalik pada perasaan ingin dinotis yang melonjak tu, hehe,
takda apalah. *blushing*

(Tapi, hari ni je, saya dah lakukan banyak benda bodoh yang
menyusahkan diri sendiri. Haih.)


Stay bagaikan dadah.

Lalok :
B. Disgrace

Sent from my iPhone

2 comments: