Monday 15 March 2010

Mid Term Exam (Second Paper)

EBVC3103-Construction Technology and Building Services :)

Malam tadi kan aku study sampai pukul 5:30pagi. Lepas tu, pukul 6:30pagi baru tidur. Ahh, bukan habis sempurna pun aku study. (Pecah rahsia). Actually, Chapter 3 tak baca dengan bersungguh-sungguh pun. Formula kira stairs aku dah lama tinggal. Aku ingatkan tak penting, sekali, tadi masa exam keluarlah pulak. Cis bedebah!

Tapi, overall, soalan dia takdelah susah sangat. Biasalah, standard2 MCQ. Jawapan semua hampir tepat, hampir sama. Mengelirukan. Personally, aku rasa aku boleh jawab. (Tahniah, Nadia!). Hehe.

Anyway, kita kena kerja keras lagi untuk final paper i.e. next month. :)

Bacalah buku sebelum Tok Imam membaca talkin kat anda! (Serius).







Sekian. Terima kasih.


:D
B. Disgrace
Jom tidur!

No comments:

Post a Comment