Thursday 4 March 2010

Mungkinkah....

Aku rasa, semester ni, aku punya MALAS METER sangat tinggi. I don't know. Aku rasa aku akan flop beberapa subjek. :( Aku tak doa. Aku cuma dapat rasakannya. Ugh!! Aku tak manage time aku betul-betul semester ni. Aku leka. Leka dengan benda sekeliling aku. Hiburan. Leisure sana sini. Karox. Konsert. Konsert. Outing sana sini. Haih! Shopping! Kerja jangan cakaplah. Lagilah bertimbun. Takkan pernah habis. :(

Sekarang aku takut. Dahlah Sosiologi semester lepas aku dapat C je, boleh? Macam tak bersemangat pun ada. Aku hanyut sangat semester ni. Haihh! Too busy with works. Tapi, memang kerja sangat memerlukan presence aku. (Waiceh!). But it's true okay! Ok, maybe sekarang ni, at this very moment, aku tengah curi tulang. Eyh, bukan curi tulang ok!! Ini namanya mengeksploitasi masa dengan bijak!! :) Yelah, sebab..., kan sistem kat ofis ni sangat terhegeh-hegeh macam kau tengah drive laju-laju, tiba-tiba ada pulak nenek kebayan melintas jalan. Bayangkan! Bayangkan! Betapa lambatnya kan? Mesti kau sakit hati kan? Mujur aku bijak membahagi masa-masa terluang camni. :p

Ok, back to the highlights. Sekolah!

Macam mana ni weh? Aku stress sangat-sangat. Lecturer tak pandai ajar. Kami jadi mangsa lah? Wah. Kasihan kami! :(

Kawan-kawan, tolong bagi semangat. Thanks babies! :)








Minta simpang;
B. Disgrace
tralala~

2 comments: