Thursday 12 August 2010

Exam Mode : Activated

Salam. Hi all. Sihat semua?

Tadi aku ada paper English for Written Communication. Coverage status : I'd say 60% t0 70%. Tak berapa pasti. Tapi boleh dikatakan 70% daripada siri jawapan yang aku tojah dalam buku jawapan tu aku yakin betul. Hah, itu aku yang rasalah. Tak tahulah sama ada menepati skema jawapan ke tak.

Keadaan mental dan fizikal terlalu lemau sebab tak cukup tidur. Tambahan lagi, bulan puasa. Sejuk lain macam dalam exam hall tu. Otak pun, maklumat dah bercampur baur. Pakat sumbat last minute, haruslah dalam tu disorganised keadaannya.

Tapi, syukur alhamdulillah.

Sebenarnya, aku dengan Am plan nak keluar awal dari exam hall. Serius punya mengantuk. Tahap gaban. Mana taknya, bayangkan ajelah, aku drive dari rumah ke uni dalam keadaan separa sedar. Tersengguk-sengguk. Nasib baik takda apa-apa. Tahu jelah Federal Highway tu macamana keadaannya pagi-pagi. Eh.. memang mencabar minda aku yang mengantuk masa tulah.

Okaylah. This entry is just an slight update. Sampai sini je ya?

*Next paper (Malaysian Studies) will be on the 19th. Wish me luck guys! Muahs.




Have a faithful Friday tomorrow.

B. Disgrace

No comments:

Post a Comment