Wednesday 29 September 2010

The Last One for Tonight, Perhaps?

Ya, pasal kerja lagi.

Dah 4 kali aku dapat melarikan diri dari meeting. Sesenyap nama aku kena petik jadi urusetia untuk majlis raya kat ofis. Tapi, hari ni aku dah tak boleh lari lagi. Ada kakak ni call aku suruh datang juga. Siap suggest aku naik dengan AM aku dari Sg Besi ke Pantai Office. Heh! Takkan nak lari lagi? Walaupun kes banyak, aku pergi jelah.

Seperti yang dijangkakan, memang kelam kabut. Venue meeting tukar dari 2nd floor ke 3rd floor. Padahal, bukan ke pagi tadi baru diorg spread text message pasal meeting ni. Dan bukan ke meeting room memang dah diguna dari semalam? Adeh. Apakah dowh?

Ok, fine.

Sampai2 second floor diorang cakap, "Eh, meeting dah tukar kat 3rd floor..". Aku fikir dah bermulalah meetingnya. Rupanya belum. Padahal aku dah 10 minit lambat.

Apakah?

Tadi was the first time aku attend meeting pasal majlis ni. Yang aku tau, last week, dari memo yang ada, nama aku tersenarai dalam Urusetia Logistik.

Errr, aku tak tau apa tanggungjawab aku sebenar-benarnya. Diorang duk cerita pasal kambing golek dua ekor dah dapat, signage, pasal emcee, takda turutan pun. Pastu lagi, pasal lemanglah, penyanyilah. Ala, semua tu pembaziran duit je. Lagi, pasal sate limited 5cucuk je untuk seorang. Wth? Ha? Ha?

Kan lebih bagus tak payah je hidang sate? Or, duit penyanyi tu buat duit beli sate. Kan?

Ok, whatever!

1 comment:

  1. buat je. tayah meeting dow. melambatkan. tapi taun ni, PJ punye macam best sebab ade mamat hensem main ghazal.:p

    ReplyDelete