Wednesday 2 June 2010

Pasca-penggodekan :)

Damn.

(Menyumpah).

Tadi bukan main banyak idea nak menulis. Bila dah online, hilang semua. :(

I have so many things to write.

About common sense.
Humanity.
Life. My Life.
Pain.
Love.
Family.

All sorts of things.

Semua yang bermain dalam fikiran aku masa aku kat hospital. Banyak sangat aku nak tulis. Haih. Too bad kan? Takpa. Lain kali saja aku tojahkan semuanya.

---

Updates :

Aku dah keluar hospital kelmarin, yakni, Isnin. Azwad yang tolong jemput. (Thanks, Wad!). Aku sangat gembira dapat discharge hari tu. Sebab malam Isnin ada KITA kat Ria. :)

Hahaha.

Apapun, Alhamdulillah. Syukur pada tuhan, yang aku sekarang dah boleh berjalan. Ope Selasa. Rabu dan Khamis pakai tongkat. Jumaat dah boleh jalan sikit-sikit tanpa tongkat. Sekarang ni, aku pakai satu tongkat untuk sebab certain position, aku tak boleh nak bangun terus. Lutut aku belum cukup kuat. Hee~

Wish me luck with the recovery ya guys!



Lots of Love :
B. Disgrace

No comments:

Post a Comment