Thursday 17 December 2009

'Lame' ke aku ni?

Apa korang rasa bila orang yang korang suka sentuh satu isu yang agak peribadi (tapi takdalah peribadi sangat) tentang kau? Apa-apa jela, kot hobi kau kumpul setem ke rama-rama ke(macam Romeo).. kumpul guli ke.. kan? Dia perkotak-katikkan. Dia kata lame. Apa korang rasa eh?

Kalau aku, aku terguris.

Tapi, ni sebenarnya perumpamaan je. Aku umpamakan je. Bukan exactly sama dengan situasi aku tu. Aku saja je.

Aku tengah tunggu Najjah online ni. Aku ada benda nak bgtau kat dia. Aku tak rasa apa yang Najjah rasa akan berlaku, akan berlaku. Haha. Ayat aku, pening kan? Hihihi. So, Miss KN, kalau awak baca entri ni, sila segera call saya. Saya call awak tadi tak dapat. Both of your number. Awak kat mana?

Well, anyways, aku tau entri aku makin lama makin bosan kan? Aku dah kurang peka dengan apa yang berlaku kat sekeliling aku. Jadi, takdalah topik-topik yang menarik nak pos. Walaupun aku tau, entri aku taklah setanding dengan entri Zahiril Adzim tu. Kan? Hahaha~

















Pencilkan diri lagilah walaupun saya tak suka;
B. Disgrace

3 comments:

  1. Dikata lame, mmg la terguris especially bila benda tu mmg benda yg kita treasure. Orang tu sepatutnya hormat la pendapat org lain. kan? Zahiril Adzim? Itu entri syok sendiri namanya. =P

    ReplyDelete
  2. thx b..

    @Mimiza - Yes betul! Jgnla cakap bob camtu. akak baca gak karut-marut dia yang karut tu.. He he..

    ReplyDelete