Saturday 6 June 2009

aku tak tau nak letak title ape. bedal sajalah!

hmm.. bermula dengan emo semasa mendengar Gravity*Sara Bareilles sambil menghayati lyrics nye. bertepek kat muke aku! mmg kene batang idong sendiri. patotla bukan main terase chemistry die mase dgr lagu ni first time kat lite fm. (pdn muke aku!). tersangatlah sesuai dengan kisah idop aku ngan Joe. Ahhhhhh, benci kalau nak ulang balik cite ni. Bile emo, membawak ke aktiviti lain. Iaitu melihat gambar2 lama. (Ye, tak buang lagi? Ade masalah ke? Sukati aku lahhh kan?). Neither friend nor foe. TEPAT sekali! aku pon tatau camne nak buat. Eh mengarut jap. Hmm.. last2 tgk2 gambar sampai tergelak. Rupenye byk je gambar2 kami bersama. Haduhhhhhh... Tapi takpe, tersenyum balik aku tgk gambar2 tu. Cute gak eh kitorg amik face shots. hahaha.. Tu je nak cite. Last2, Gravity tah kemane, emo aku pun tah kemane menghilang. BAGUS.

Patutnye besok aku kena gi Melaka. Actually, bukan la kena. Tp aku dijemput la kan ke kenduri kawen adik die. Hmm, die siap nak jemput kat pekan Masjid Tanah lagi. (Dalam hati aku:Buang tebiat ke hape die ni?). Ah, lantaklah. Aku tak pergi pun. Sebenarnye mcm nak pegi sangat sbb nak jumpe Ina. Ina baik. Huhu. Cite lame. Malas nak bukak.

Sekian selamat malam. :8)

No comments:

Post a Comment