Monday 29 June 2009

to me, officially : lebuhraya mahameru/jalan istana kini dikenali sebagai lebuhraya senyum/jalan senyum

heeeeeeeeeeeee~ :8)

hari ni, cam biasa la pegi keje, same route.. senyum sepanjang perjalanan.. imagining him waktu semalam.. aduhhhh.. kronik sungguh diriku ini.. blekkkkkkkkk!

aku tak tau nak cakap camne. aku dah gile. gilekan die. ah. die tak tau. buang masa sungguh. (kalau die tau pun, die takkan suke aku pon kan? ah, tak punye..)

saye buruk. tak padan dengan die yg comel. full lips, comel. those big brown eyes, comel. kuning langsat, comel. muke comel. big voice, comel. sexy. huuuuuu~

ah, dah dah.. malas nak layan sangat.. ouh hampanya diri ini... dah 2 minggu die tak reply.. dan dah lama juga die tak mereply wallpost saya..... saya cemburu.. saya pencemburu... saya juga malu... malu sangat... sungguh.. perlu ke? ahhhhh... tidak.. nard, just stop it this instant would you? huh!

dang!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pencemburu yang kehampaan;
B. Disgrace

No comments:

Post a Comment