Saturday 20 June 2009

past

what past is past. semua org pon ade sejarah. baik atau buruk. kalau kite suke org tu, kite kenalah terima. erk. rave tegar. terima jelah. nak buat camne kan? sayang. tapi, kite pun tak boleh nak tipu diri kita sendiri. pasti ade gak rase "erk?" itu. setuju? ye, semua org pun ade rahsia. kalau aku, kalau aku tak nak tahu ape latar belakang sejarah itu terutama sifat2 buruk dia yang boleh mengikis sayang aku kat die, kalau boleh, lebih bagus kalau aku tak tahu. but, at the same time, i dont want any secret between us. haha. y am i writing this anyway? (someone slap me pls!)

takdelah, tadi aku tgk gambar die. ear pierced. right ear. ye mmg die pernah kata die pernah ada zaman rave tegar. aku tak kisah itu. yang aku kisah kalau.. ah, malas lah. emo plak.

hmm.. tadi ym dengan reggy. therapy yg bagus bile ym ngan reggy. haha. ok. next mission, cardigan. (biarlah aku je yang tau)

ok, dah dekat 5pagi. besok aku keje. aku perlu tidur itu. :8)
.
.
.
.
.
.
ouh sebelum terlupa, aku pasti aku datang beri sokongan minggu depan. pasti. InsyaAllah.
.
.
.
.
.
.
i miss him

No comments:

Post a Comment