Thursday 4 June 2009

ouh, and so it's june huh?

Jun. June. Juni. Bulan appraisal. Haish. Sian dak2 ni. Bulan ni plak die buat hal. Nasib tidak menyebelahi sungguh. Thank god Man is my immediate superior. Tadi aku tgk dapat 87. Hah, ok la tu. Sampai kat Azmi die cantas lagi. Kalau dapat 79 pon syukur jela.. Bleh ke? Bukan ke aku was hospitalized early Feb aritu? Aku tgk dalam appraisal chit aku Medical Leave : 22 days. Humangaihhhhh... EL : 4 days. Annual Leave : tak ingat plak. Rase2 ade ke peluang nak dapat 79 tu? Kuang haja, aku rase cam tipis. Biarlah. I was hospitalized. It's not illegal. Bukan mintak pon masuk hosp. (Eh, mmg mintak pon). Ahahahaha..

Sbenanye.. aku tgh dl Software dalam fon ni. Lame.. Lemau menunggu. Danak kol satu dah. Hadoi.
Eh, dah siap. Nak kene restart pc lak. Hmm.. k la, da~

No comments:

Post a Comment