Friday 3 July 2009

betapa teruknya perangai saya.. ugh!

korang tau tak? by right, by today (latest) aku kena siapkan assignment aku.. speech.. n the powerpoint slides. dang! sangat last minute. yep, selepas beberapa minggu yg lalu means like beberapa bulan yg lalu pun sebenarnya telah diberikan tajuk itu, saya masih malas hendak membuat speech. nak tau kenapa? hmmmm, last week kot, aku bagi report yg dah separa siap tu kat nairus. dia kutuk bahasa aku. ARGH!!! aku sedar, memang sangat sedar pun ngan my poor word construction.. yelah, dah berapa tahun plak aku meninggalkan dunia pembelajaran. kan kan? ku sedar diri ini.. huk.. selepas malam itu, aku telah kurang semangat untuk menyiapkan speech aku. aku duk hold hold sampai sekarang. hah! sekarang, dah tinggal berapa hari je nak hari ahad. aku cuma ada esok je nak memorize speech tu. MATI!!

hari ni jugak submission date untuk MCM report. jadi, lagi berkurang kot masa aku untuk buat speech. lalalalalala... padan dengan muka ko nard. erk? takutnya saya. aku tak takut pun pasal Appendix 6.0 ni.. yang aku sangat risau adalah speech aku.. boleh ke aku memorize my points so that i can do the speech thing for about 8 minutes. or else aku akan tidak pass my speaking task. buntut..

oleh yg demikian, saya kesengalan. saya di ofis, tapi sedang bersenang lenang. masih tidak berkerja untuk speech saya. report, halfway done. sikit lagi.

oh well, btw, saya tidak seperti dulu. saya sedang2 sahaja. tidak F lagi. (yes!) izit a real YES or a fake YES? sendiri mau ingat lah...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Masquerade in Blue;
B. Disgrace ++

No comments:

Post a Comment