Sunday 5 July 2009

eh, mana note cards saya?

haha. tak hilang pun. ada je kat sini. cuma nak bagitahu hari ni aku bangun awal siot. lalalalalala. sebab sibuk dan tak habis2 lagi mempraktis speech itu guna note cards. title ni maknanya aku mencari note cards aku dalam kegelapan lah tu. psycho. hahahaha. :8p

papepon, aku rase insyaAllah aku boleh ada confident tu tengahari karang. aku dah dapat therapy di saat-saat akhir malam tadi. yahahahaha. *god bless* ye, semoga.. semoga.. insyaAllah.. :8) bagus kan? ahhh, seronok saya semalam. hihihi lalalalallaaaa~ mahu bernyanyi lagi.. yes, nadia.. keep on humming that lalala song. jangan happy sangat sampai jatuh tersungkur semula.

yes, i used to hilang kewarasan itu. patah semangat di pertengahan jalan tapi........... ianya sangat berbaloi semalam. semua dah terbayar. gembira saya. aku terus call najjah. mahu kongsi saat manis itu. (manis ke? manis lah sangat, kan? cesss!) takpe, korang mmg takkan faham. sebab mmg aku takmo bagi korang faham. purposely. yes..

ok, ni aku baru lepas practice dengan mak aku. hopefully, aku bukanlah calon pertama untuk tengahari ni. sengal ubi kang aku. tergagap2. (ouh, alarmku berbunyi sudah). it's already eight rupanya. aku saja je curi masa tulis blog ni sebab nak hilangkan rase gugup. (ah, alasan.....) hahahaha.. takde2.. memang lah..

nak tau? perangai saya teruk lagi. hmmm, for this whole past two weeks i never had opened my ODL n Entrepreneurship textbooks. hampas kan? kedegilan melanda. sangat liat. yelah, aku sibuk. mana dengan kerja lagi. dengan assignment lagi. speech ni lagi. takde hiburan pun. ouh, tipu pulak rasa.. frinjan tu apa? bukan hiburan? hahahaha.. yelah, exceptional itu. frinjan tu dimensi baru. bukan selalu pun aku ada peluang nak join.. hah, urbanscapes pun aku tak pergi. hiiiiiii~ :8p

ok lah, perlu mandi. siap2 mahu ke kelas. doakan kelancaran untuk semua aktiviti hari ini. kelas mungkin habis lewat petang. atau mungkin membawa ke malam.

off dulu.




Terbang di awangan:
B.Disgrace ♥

No comments:

Post a Comment