Monday 6 July 2009

bengkak mata aku..

menangis. ya. bengkak mata aku tengok Warkah Terakhir. baru tengok 6 episod. ni tgh tunggu part 5 loading. biasalah youtube. lembab. hmmmmm.. curi masa jap tulis blog. wah, patutlah ieja pun cakap die berjurai-juraian airmata menitis tengok cerita ni. credits to the production n casts. tercenderung pulak aku ke arah sejarah. but it's sad to know that i'm not an astro subscriber. SEDIH dan sangat menyedihkan kan? ughhhh.. kehampaan saya.

tak sabar nak tunggu next episodes to be uploaded in youtube. i am currently addicted to Warkah Terakhir. (thanks to ieja n the shamimi twins!!).

cerita ni sangat menusuk kalbu. tadi aku post kat status saying that i am watching the series on youtube. yg komen si lan.

it sounded like this: takda cerita yang lagi menarik ke ko nak tgk?

ha, dah tengok ke belum? tengok dulu before u have a tiny intention of criticising the series. marah aku. huhu. cerita ni bagus. aku suka sangat. pelakon-pelakon dia pun bagus. semua handalan.

jadi, dengan ini, aku nak promote supaya kawan-kawan semua tengok cerita ni. yang takda astro tu, cuba-cubalah usha kat youtube. memang sengal ubi loading lambat. but it's worth waiting.

aku nak sambung tengok part akhir dalam episod 6 ni kat youtube.



off to membengkakkan mata.

♥.B. Disgrace

No comments:

Post a Comment