Sunday 19 July 2009

wehuu, suka hati! lepas tu pasal jantan bodoh!

Exam dah habis!!!!! Yahahahaha.. Eh, silap. Mid term exam je yang dah habis. Suka lagi. Tapi suka sekejap jelah. Dapatlah rehat dalam seminggu lebih.

Next Sunday dah kena submit English assignment. Hehe. (Biarlah aku je yang tahu kenapa aku 'hehe' kat sini. Hehe, lagi!). And after Entrepreneurship class ada oral exam pulak dengan Pn Jenn. ;8) Hopefully, dapat issue yang senang lagi menyenangkan otak untuk berfikir secara singkat dan padat. (Apa aku tulis ni?). Hmm, ya. 2 minit je nak fikir wo.. Macam MUET dulu. Wuhuhu..

Ouh ya, pasal entri aku yang sebelum ni. Aku cakap nak tulis pasal jantan bodoh yang suka sangat semakkan inbox aku. Sekarang dia bukan je semakkan inbox aku. Dia semakkan call log aku juga. Sial! Semakkan otak aku tengah malam dengan miss call dia tu. Celaka. Hidup suka menyusahkan orang. Aku benci lelaki macam tu. Dasar loser. Aku pasti dia seorang yang tak ramai kawan sebab dia sangat poyo. Pergi matilah kau jantan bodoh!

Aku pelik betul. Ada juga manusia macam ni dalam dunia moden ni.

Barua!

Lelaki bodoh tu punya nombor adalah +60196869527. (Kepada sesiapa yang kenal tuan punya nombor ni, kirim salam maut kat dia!)

Lelaki bodoh ni mula-mula ganggu hidup aku dengan sms mula-mula. Banyak dia hantar. Nak kenal, konon. Kalau korang semua dah lama kawan dengan aku, aku memang bukan seorang perempuan bodoh yang suka layan anonymous caller/text sender. Lagi-lagi kalau manusia yang kat sebelah sana tu poyo-poyo nak kenal. Bagi aku, kalau manusia anonymous tu memang kawan aku, then he will introduce himself terus. Takda masa pulak aku nak layan tanya banyak kali. Cukup aku tanya sekali. Masa aku terlalu berharga. Banyak lagi benda yang boleh buat daripada buang masa layan orang yang suka buang masa aku. Dah tanya tak reti nak jawab, sekian terima kasih lah. Harap maaflah.

Kes jantan bodoh ni pulak, dia send in sms bertalu-talu. Aku tak layan. Buat derk aje. Lepas tu, boleh pulak dia sms cakap dia kenal mak aku, mak aku kerja kat mana, aku kerja kat mana. Huh! Dalam hati aku: Celaka, siapa tuan punya nombor ni? Sial!

Aku sabar lagi. Lepas tu, dia hantar lagi sms. He really crossed that fucking limit of my patience when he texted asking me to send my regards to my mother. Macam bagus! Dah la ayat dia lebih kurang macam ni.

Kirim salam pada mom u. <--- What kind of word structure is that?

Hello..? Setahu aku, logikalnya, mom adalah panggilan yang orang guna untuk panggil mak dia. Dalam konteks ni, betul tak kalau aku kata the right word that should be used is mother, instead of mom? Right? Right, correct? Good.

Tak lama lepas tu dia hantar lagi, cakap aku kenal dia. Kepalahotak dia. If we know each other then what's the point of of him sending that text, anyway? Aku rasa dia ni sangat bodoh lah. Cara dia cakap tu seolah-olah dia pun kerja satu tempat dengan aku. Ah, bukan seolah-olah lah, memang dia kerja satu tempat dengan aku. Setahu aku, aku kawan dengan semua orang kat Sg Besi office tu. Dah kawan dahlah. Kau nak apa lagi dengan aku? Buang tebiat? Bodoh.

Sebenarnya panjang lagi jalan ceritanya. Lepas aku dah tak tahan tu, aku sms kat lelaki bodoh tu saying that he got the wrong number. Lepas tu dia sms aku balik, as if dia tahu, aku adalah aku. Jerks like this one will never give up kan?

Dia buat aku serabut lagi. Bila aku dah sangat tak tahan (sebab dia dah start calling- miss call- for several times di tengah malam itu), aku pun mintak tolong Joe. Joe sound dia. Dia sms aku pulak. Aku hilang sabar lagi, aku minta tolong Bonie pulak. Minutes later, dia sms aku lagi. Barua kan? Tak reti bahasa punya orang.

Aku rasa kan, manusia macam ni tak deserve hidup dalam dunia lah. Pergi mampuslah kau jantan psycho.

Psycho. Dah kenal dah lah. Nak kenal lagi apehal pulak? Nak lebih dari kawan? Jangan harap dapat lah weh. Dengan perangai kau yang macam haram. You don't even have the guts to just say that you like me (if so the motive is).

Pergi jahanam.
Pergi mati.
Jangan ganggu hidup orang lah bodoh!
Barua.
Mangkuk.
Babi.
Babi tonyok!
Setan.
Setan gondol!
Fuck off from my life, you moron!
Psycho!
Loser.


Fucking pissed;
B. Disgrace

3 comments:

  1. babe..nokia hp bley block number kn??
    y don u try..haaa~
    mmg bongok mamat tuh..sengal..
    klu i pon rimas the simas tahap cipan..

    huh~~btw u tekke k

    ReplyDelete
  2. hmmm.. i tak pakai nokia.. i dah call maxis tanya pasal nak block number.. tapi tak bolehlah.. sekarang ada sikit aman.. dia dah tak ganggu.. hmmm.. thx..

    ReplyDelete
  3. hur..the number is familiar la..sape yg kaacu ni mmg phsyco!!!

    ReplyDelete