Saturday 4 July 2009

tadi siang

tadi siang di ofis aku gaduh ngan zam. yak yak. takde ape yg serius pun. dia lah. aku ajak elok2 gi minum kat tengkorak dia boleh buat mengada2 dia lah pulak. haduhhhhhhh! last2 aku merajuk, dia nak pujuk pun aku malas. at last, dia balik. aku online n settlekan speech aku. pastu, 6pm aku keluar ngan bani n andy pegi tengkorak. HUH!



ini adalah gambar minuman kami along with their rokoks n my newborn green baby. (thanks to piyya lalink).. :8)


wah, tadi petang, aku sangat busy membuat speech. ramai yg menjadi guru. nairus, reggy, wan, ieja, mimi. malam ni tadi sambung lagi ngan ann plak. abg is. haha. byk teguran terhadap grammar. (terima kasih ya!) huhuhu.. dah lama tak membuat essay2 dan yang sepertinya. sesungguhnya sudah berkarat. habis semua bahasa urdu, sanskrit, 'brench' keluar. hahaha.. (brench=aku baru cipta tadi bahasa tu, Banjar+French. Idea Abg Is). Lalalalala~

fuhhhh! at last siap jugak speech n slide aku. but the slides need to be touched up tomorrow.. kena rearrange a few points accordingly to the speech. hihi. papepon, thanks to my barisan rakan2 yg sangat banyak membantu. my head of mentera guru is nairus. tapi bukan free.. pempuan tu aku kena rasuah belanja dia kat chilli's. haha.. blekkkk~

i don't care. as long as my assignment will be done nairus. terima kasih. hikhikhik. ouh, betul kata farezaa, kerja sambil belajar adalah sangat mencabar. Ir pun ada cakap banyak kali. ist! takpe.. takpe.. lagi 4 tahun tak payah susah2 lagi.. uhuk3..

oh ye, actually, tadi sebelum gerak ke ofis Pn Nora aku lepak2 ngan Yassin. teman die main game kat fon aku. dia standby hari ni. tapi takde komplen sangat. so lepak2 aje. pastu, lepak2 lah sekali dengan En Rauf, En Mangin n Andy. Chehhhhhhh.. sume cerita pasal kahwin.. bosan aku... semua perkara2 lucah je. tapi suruh aku stay, tapi bercerita benda camtu. macamlah aku nak dengar sangat.. Huhhhh! bosan lah kadang2 kat ofis tu. takde benda lain agaknya nak cerita. dari zaman aku bercinta dulu sampai la. tak habis2 gossip dalam kain. dol mat betul.

hmmm.. hari ni aku siapkan Appendix 6.0 on time. just before lunch aku dah email kat Ieza n Shahrum. takda lah shahrum menyalak kat aku bulan ni. hahahaha.. cuma pagi tadi je dia suruh ieza call aku mintakkan Appendix tu.. hihihi.. walaupun ada satu leak yang exceed 24hr client charter, aku berjaya menangkas masalah itu. aku letak je the exact problem at site. sekarang tak payah bagi boss baca. yang penting siap. diorg nak kuantiti. bukan kualiti. lalalalalalala~ korang percaya tak isnin nanti ada kemungkinan boss2 semua call aku tanya pasal kes tu? yahahahahaha.. blekkk~

dahlah, aku nak tido. esok nak pergi jogging dengan Pn Nora. :8)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

yAwnnnnnnnnnn;
B. Disgrace

No comments:

Post a Comment