Wednesday 17 August 2011

Dah kenapa dengan aku ni?

Salam. Hi. Saya sakit. Severe headache. Migraine. Kelmarin mc. Doctor insist kasi saya injection untuk subsidekan rasa kepala berdenyut tu.

After ten mins, sakit kepala pun gone. Malamnya kena semula. Makan meds okay balik. Oh btw, bp normal masa jumpa doc tu. 119/79.

Semalam pagi ok. Sbb after sahur saya makan meds sume. A pain killer and that gingkho tab.

Towards noon kena balik. Gagahkan diri siapkan kerja before tidur. One hour rest, bangun, buat kerja. An hour after that kena lagi. Kepala berat je belah kiri. Tengkuk sakit gila. Otak macam kurang tumpat ke apa tah. Tak tahu nak describe macamana.

End up berlari ke toilet berulang kali sbb rasa loya nak muntah. Muntahnya sekali je. :(

Balik rumah terus tidur. Rasa mcm nak pengsan drive dari ofis. Tapi saya gagahkan juga tubuh. Nasib baik jalan tak sesak.

Dapat tidur kejap dia ok. Lepas je buka terus kena balik.

Sekarang ni pun kena lagi.

Whats wrong w me? :(( Aina, I need you! :((

Doakan saya sembuh segera ya! Saya ada paper on Thursday. TIA. Much love!

Sick.
B. Disgrace

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment