Sunday 14 August 2011

I'm all nervous!!!!!!

Salam.

Hi semua! Happy Sunday!

Pukul dua japgi saya ada paper Workshop Management and Safety until 5:10pm. Nervous dia lain macam. Saya tak boleh tidur. I dont know if it's the side effect of consuming too much caffeine since yesterday's iftar. Bayangkan I've been staying up from then until Subuh tadi. Itu pun saya tak boleh tidur. Was tossing and turning all the time on the bed. :(

Or.

Maybe sebab saya duk lengah-lengahkan revision. Sibuk dengan Twitter and Facebook. Dah pukul satu pagi baru nak masuk 4th Chapter. *PadanMuka*

Saya rasa saya mengalami keresahan yang amat sangatlah. Sebab tu tak boleh nak lelap mata. :(

Padan muka lagi!

Sekarang ni saya tengah layan lagu Fastball. Semalam masa mata mengantuk I discover this 90s hit list kat net. Mulanya saya was in the mood of listening to Stone Temple Pilots' Interstate Love Song and Hootie and the Blowfish's Let Her Cry. Lepas tu saya pun search 90s songs on Google. :P

Lepas tu, I was all excited. Send the file link to a childhood friend. Pastu dia kasi link Out of My Head (Fastball). Saya pun tak ingat dah tajuk lagu ni. Pastu bila layan link Youtube yg dia kasi tu, saya rasa nak menangis. Oh, saya ni memang crybaby sikit. Emotional gilalah kalau bab-bab memory and songs. Especially memories zaman sekolah. :)

Terharu macam "Wow, Ive grown up. Im a working adult. Like, wowwwww...". Ha macam tu. Hehe.

Okay, classmate saya dah reply text saya pasal exam hari ni. I need to go now.

You guys wish me good luck tau! Love you to bits! I wont be receiving that good luck charm from him today. I dont know. He's been really busy. Malas nak text and bagitahu ada paper hari ni. :)

Okay okay! I really need to go now. Classmate saya dah sent second text ni!

You guys have a great Sunday ya!

Love love!
B. Disgrace

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment