Wednesday 12 May 2010

Dulu-dulu punya cerita.

Adalah sorang mamat ni. Tak hensem. Tak macho. Hmm. Tapi baik. Kot. Hmm. Dulu aku suka dia. Tapi dia tak perasan. Sebab, dia tak suka kat akulah kan obviously? Sebab aku punya muka ni buruk dan dia hanya nak awek-awek hot dan gorgeous kot untuk jadikan calon girlfriend dia. (Cermin diri boleh?). Marah pulak aku ek? Haha. Hmm. Dia memang seorang yang fun. Eee, geli pulak cakap macam ni sekarang. Ok, dia takdelah fun mana. Biasa je. Aku pun tak tahu kenapa aku suka dia dulu. Aku pendekkan cerita la eh? Tiba-tiba ada kawan dia ni suka kat dia. Hmm. Lawa ke tak? Aku pun tak tahu lah. Tapi, masa tu, disebabkan dia rival aku, haruslah aku benci dia. Kawan-kawan aku pulak, kata dia tak cantik pun. Pakai revealing clothes, dah gaya cheapskate. Slutty. Flashy. Dalam bahasa kita, murahan - ni yang paling sopan santun lah. :P Tujuan aku tulis entri ni untuk sampaikan... Yang laki semua sama. Ok, tak semua.. Promise! :P Bila ada kesulitan, yang buruk ni jugak kau carik...

Aku cerita kat kawan aku, perasaan aku macam hambar dah nak layan dia. Lepas tu aku tanya, Takpe ke? Jahat tak aku?

Kawan aku kata : TAK.

Terima kasih. Muah - untuk kawan aku tu tau. :P






Well, yes! Hari ni hari menulis dengan kuantiti yang banyak!
B. Disgrace

No comments:

Post a Comment