Monday 24 May 2010

Straight From The Hospital Bed


Dengan ini, saya, Nadia Ab Aziz ingin mengumumkan bahawa saya akan bercuti selama sebulan bermula dari tarikh hari ini. Yeay!


Suka.

Sekarang ni aku ada kat Pusrawi Jalan Tun Razak. Aku baru je lepas 'menyerah diri' kat sini tadi. Haha. Aku ada kat Wad As-Salam, 5th floor, Ward 2, Bed 2B-3. Kepada yang nak datang melawat sila bawa makanan yang berkhasiat eh! :P Bahan bacaan juga! :P

Aku kena jalani pembedahan di lutut sebab knee cap aku ketat kesan dari kejatuhan tahun lepas dan awal tahun ni. So, doktor aku nak longgarkan. :) Hmm, scary? Entahlah. Aku tengah takde perasaan ni. :P

Apapun, aku harap semuanya akan berjalan dengan lancar esok. Amiin~ Masuk OT pukul 11am. InsyaAllah. :)

Akhirnya, doakan aku ok ya! TIA.

Muahs~



Love,
B. Disgrace




1 comment: