Sunday 9 May 2010

Keindahan Itu Keperluan Kah?



Satu hari tu ada budak ofis aku tengok camera album kat fon aku. Sambil scroll sambil komen. Dia cakap "Ha, yang ni lah buat profile picture! Baru saham naik!". Aku macam, "Ek eh! Pehal plak?"



(Tapi dalam hati lah)



Dia fikir aku join community service website ni untuk apa? Jual rupa?



(Rupa aku bukan cantik pun)



Ada aku kisah?



Aku join Facebook tu untuk catch up balik dengan kawan-kawan lama aku. I want to get in touch with them. Apa gunanya, kalau kawan beribu-ribu dalam tu? Realitinya, kau sendiri pun tahu. Bila kau susah, diorang nak tolong ke?




Hmm, paling kodi pun aku nak ngorat Abdul Muniff Md Isa. Yang aku buat puisi untuk dia. (Macamlah dia heran pun). Itu aku saja isi masa lapang. Kalau aku respect dan hargai kerja dia, kalau betul dia se-cool yang aku rasa, mesti best kalau berkawan betul-betul dengan dia. Kan?






Faham sekarang?
B. Disgrace






No comments:

Post a Comment